Tehát N'Zoth visszatért és talált magának egy hű csatlóst Khartut Defender személyében. Ők lettek a legyőzhetetlen páros, de nem minden kaszt számára. Khartut Defender már önmagában is kész nyereség, hiszen a hat sebzésen kívül, hatot gyógyít hősünkön és a taunt miatt nem lehet figyelmen kívül hagyni. A koncepció sebezhetősége a kulcs lények átváltoztatása. Ebben az esetben nem tudjuk őket visszaidézni és bukik az elképzelés.
Elsőként a priest jön szóba, hiszen egy már kész pakliba kellett csak helyet szorítani neki. Ha már kéznél van, akkor a Lightbonb is bekerült, hogy még egy jó nagy területsebzés támogassa meg a lassú paklit. A tíz védekező spellnek elegendőnek kell lennie, hogy felhúzzuk az öt taunt lény valamelyikét, amelyek nélkül a koncepció nem működik. Amint ez sikerült és megöletjük őket, akkor már jöhetnek a visszaidézések, melyekből hét van. Ebben a változatban a Seance segítségével még kapunk egy másolatot a főnökről, ehhez van még szükség Emperror Thaurissan-ra is.
A játék nem túl bonyolult. Eleinte szorgos pók módjára lesben várjuk a megfelelő lapokat és csak védekezünk, majd a folyamatos visszaidézésekkel nyerünk ki értékelőnyt.
Végül egy másik változat, de javarészt ugyanez, pár másik lappal.
A warlock is elegendő védekezéssel rendelkezik, hogy kiböjtölje N'Zoth felhúzását, amihez még a laphúzás képessége is a segítségére van. A lényeg, hogy Expired Merchant jóvoltából három N'Zoth-ra tehetünk szert, ami máris több, mint a priest kettője. A játék a szokásos sémát követi, védekezés, laphúzás, amíg csak a kombó fel nem jön. Azt remélem mindenki észrevette, hogy a Mortal Coil szükséges a kombóhoz, szóval nem ám ellövöldözni más lényekre! Kicsit különös, hogy a Soulwarden nincs benne, hiszen vele még több N'Zoth-unk lehetne.
Az élvezeteket mindig lehet fokozni, így tehát természetesen van egy tempo N'Zoth warlock is. Ahogy az a nevéből is kikövetkeztethető, az agro elképzelés van kiegészítve Khartut Defenderrel és még két kihagyhatatlan taunt lénnyel.
Voltaképpen egy kezdeti rohammal, részben a lakájok segítségével fenyegeti az ellenfelet, hogy aztán, ha ez mégsem jönne be, akkor területsebzéssel rendezze a terepet, majd jöhetnek a taunt-os lények, egészen N'Zoth eljöveteléig.
A rogue meglepően olcsón tud egy kemény paklit összeállítani ere a koncepcióra, gyakorlatilag csak az akciós legendary lényekre van szükség, melyet esetleg Zephrys, meg a laphúzást adó Togwaggle egészíthet ki. A lényeg, hogy a Togwaggle's Scheme jól fel legyen töltve. Ha már annyit tudunk bekeverni, amennyi a pakliban van, az már elfogadható. Persze akinek adott hozzá a lapkészlete, az elötte felhúzhatja a maradék paklit, így még hatásosabb és gyorsabban elsül a kombó. Külön figyelmet érdemel a Mind Control Tech, mely az elszaporodó ellenséget fenyegeti, mivel köztudomású a rogue területsebzési gyengesége, ezért az ellenfelek gyakran bőszen telepakolják az asztalt.
N'Zoth és Khartut Defender minden pakliba jó, ahol vissza lehet húzni, amibe beletartozik a druid is. Így adódik az Elise, Baleful Banker és Flobbidinous Floop segítségével végtelenített N'Zoth kijátszás kihagyhatatlan kombója, amiben Kun csak a ráadás. Persze nem egy olcsó pakli, azt elismerem. A druid erejét mutatja, hogy a quest pakli itt highlandernek van összerakva, ami persze a szükség esetén bármkor bevetheti Zephrys-t.. Nyilván a questben nagy potenciál van, de azért az első 4-5 kör gyakran izgalmasabb a kellemesnél.
Meg is jegyzem, hogy várhatóan a következő kiegészítővel a highlander paklik csak még erősebbek lesznek, hiszen még több lapból válogathatunk hozzájuk. Ez egy óvatos célzás volt Zephrys lekraftolásának szükségességére.